nedeľa, 6. augusta 2017

Predstavenie letných noviniek kozmetiky Mary Kay :)

Ahojte :)

Ak som sa toto leto  veľmi tešila na nejaké kozmetické novinky, tak to bolo práve pri kozmetike Mary Kay, ktorá ma vždy dokáže ich produktami príjemne prekvapiť  a prekonať moje očakávania. Tak to bolo aj tentokrát, pri ich letných produktoch, ktoré som vďaka našej skvelej  spolupráci mala možnosť otestovať a napísať vám o nich môj názor. :) 

Rada by som vám predstavila novú telovú  kozmetiku Mary Kay, ale aj dekoratívnu, ktorej sa však budem venovať viacmenej zoširoka, keďže o nej chystám ešte jeden samostatný článok s líčením, kde všetky produkty spolu použijem. :) V tomto článku vám napíšem iba prvé dojmy z dekoratívky, prípadne ak som nejaký produkt už skúsila, tak aj bližšie skúsenosti. :) Poďme na to. :)

TELOVÁ KOZMETIKA


Prvou novinkou, o ktorej budem dnes písať, je sada telovej kozmetiky z rady Believe + Wonder, Chase a Rainbow, ktorá obsahuje 3 produkty: parfumovaný sprej, sprchový gél a telové mlieko. Okrem sady Chase a Rainbow nájdete v novinkách ešte zelenú sadu Sail to the Moon a ružovú Paint the Sky. Musím uznať, že s názvami a baleniami  sa Mary Kay naozaj vyhralo. :) A rovnako aj vo vôni tejto telovej kozmetiky, keďže moja Chase a Rainbow je presne taká, aká mi sedí - sladučká, jemne kvetinovo-ovocná, a hlavne dlhotrvácna. :)


Parfumovaný telový sprej  sa nachádza vo väčšom polopriehľadnom balení s pumpičkou, ktorá aplikuje sprej rovnomerne, tak aby sa vo chvíli vstrebal. Nemám mu čo vytknúť, nádherne vonia ešte dlho po aplikácii, prípadne si ho podľa potreby nanesiem ešte opakovane počas dňa. Vôňou mi trošku pripomína ich starší telový sprej Be Delighted, avšak narozdiel od neho neobsahuje trblietky, čomu som sa veľmi potešila, pretože také spreje veľmi nemusím. Obávam sa iba rýchleho  spotrebovania, pretože na tejto vôni som sa stala závislá. :)


Ďalšími produktami v sade Chase a Rainbow sú sprchový gél  a telové mlieko, ktoré dostanete v rovnakých tubičkách na vytláčanie. Mne zo začiatku robilo celkom problém ich odlíšiť, keďže sú rozdielne iba v nápise, avšak potom som si sprchový gél premiestnila na vaňu, telové mlieko do šuflíka ku krémom a bolo po probléme. :) Sprchový gél je priesvitný  a stredne hustý, stačí ho malé množstvo a krásne si s ním napeníte celé telo. Počas sprchy sa bude celou kúpeľnou rozliehať nádherná sladká  vôňa, ktorá sa udrží  ešte dlho aj na vašej pokožke. Keď to navyše ešte umocníte aj telovým mliekom, ktoré sa krásne rýchlo vstrebe, a parfumovaným telovým sprejom, tak máte zaručenú vôňu počas celého dňa! :) Mne sa napríklad stalo aj to, že som sa po sprche a nakrémovaní obliekla, a na tričku som cítila vôňu Chase a Rainbow ešte na ďalší deň. :) Ak si vyberiete tú správnu vôňu pre seba, určite budete spokojné! :) 

DEKORATÍVNA KOZMETIKA


Prechádzame k mojej obľúbenej dekoratívke, a konkrétne ku týmto skvelým paletkám  minerálnych očných tieňov z limitovanej edície Mary Kay - slivkovej Berry Haute  a zelenej Shades of Jade. Keď som ich uvidela prvýkrát  na obrázku, povedala som si, že to budú také príjemné tieniky, avšak akonáhle mi prišli na otestovanie a prvýkrát som do nich siahla pri fotení swatchov do tohto článku, zostala som unesená ! Nechcem robiť unáhlené závery, ale mám taký pocit, že toto budu asi jedny z najlepších  očných tieňov Mary Kay. Každopádne si ešte nechám čas na ich poriadne vyskúšanie pri líčení, aplikácii a výdrže počas dňa. :)


Okrem toho, že mi paletky Berry Haute a Shades of Jade padli do oka ich vlastnosťami, moja "citová väzba"  k nim je znásobená ešte tým, že práve pri nich v aktuálnej letnej Knihe o kráse  Mary Kay odporúčam  malý tip na ich použitie. :) Nesmierne sa z tejto mojej malej bublinky teším, pretože to pre mňa veľa znamená, považujem to za také ocenenie  mojej práce na blogu, že niekoho zaujíma môj názor, posúva ma to nesmierne vpred, a keď si pomyslím, že každý, kto si pozrie túto Knihu o kráse ma v nej nájde, tak ma to veľmi hreje pri srdiečku. :)  
Ďakujem Mary Kay! :)


Prejdime najskôr k paletke Berry Haute, ktorá obsahuje slivkové  odtiene očných tieňov. Prídu vám v dočasnom plastovom obale, pretože paletku si viete premiestniť do magnetickej. Z tejto paletky ma najviac dostali 2 stredné tiene, ktoré sú krásne pigmentované, maslové, neprášia a dobre sa vrstvia, a bol to u mňa naozaj taký wow efekt, keď som si myslela, že pigmentácia bude priemerná, a oni ma takto prekvapili sýtymi  krásnymi farbami aj bez použitia bázy. :) Uvidíme, ako si poradia pri líčení, ja sa na to nesmierne teším, a dúfam, že aj vy si potom článok s líčením pozriete.


Druhá paletka Shades of Jade bola pre mňa na prvý pohľad taká menej využiteľná, avšak je to len akýsi môj zlozvyk používať na líčenie iba teplé odtiene, a pritom keď si niekedy spravím líčenie s takýmito zeleno-modro-sivými odtieňmi, tak sa mi to veľmi páči. :) Paletka obsahuje rovnako krásne pigmentované  a sýte očné tiene s krásnymi odleskami, jediné čo by som vytkla týmto paletkám, že bočné tiene sú v maličkých  priestoroch a širším štetcom sa tam ťažko dostanem. Lepšie by bolo, ak by boli rozdelené  rovnako zvisle a do každého by sa dalo pekne dostať. :) Inak im nemám čo vytknúť a teším sa na líčenie aj s touto paletkou.


Novinka, ktorá opäť nesmierne prekvapila, je táto Mary Kay tekutá očná linka vo fixke. Na prvý pohľad som sa jej obávala, pretože som mala poslednú dobu smolu na výber liniek, a istý čas som si ich radšej ani nerobila, pretože boli s nesprávnymi produktami roztrasené, avšak toto je iný level. :) S Mary Kay linkou vo fixke sa veľmi jednoducho  pracuje, zvládne to naozaj aj začiatočníčka, ktorá si ide robiť linky prvýkrát, pretože linka sa skvele drží, je dostatočne dlhá a pevná, farba z nej vychádza postupne, nerozpíja sa, neotláča, vyzerá prirodzene, neštípe keďže je vhodná aj pre citlivé oči, a čo je najlepšie na tejto linke je to, že má ostrý  hrot na dokonalé zakončenie linky (pozri story na mojom Instagrame :)), čo bol pre mňa vždy problém, pretože som mávala väčšinou tupšie zakončené linky a s nimi to bolo naozaj náročné. Táto linka je pre mňa veľké prekvapenie, a určite by som vám ju odporúčala  skúsiť. :)


Posledný produkt, ktorý vám v tomto článku predstavím je nový gélový pololesklý rúž  Mary Kay, ktorý nájdete v 13 odtieňoch, ja mám konkrétne odtieň Luminous Lilac. :) Tento odtieň je taký ružovo fialkový a obsahuje trblietky, ktoré ja na perách veľmi nenosím, teda takmer vôbec, avšak určite ho pri spomínanom líčení použijem, aby ste videli, ako vyzerá aj na perách. :) Ak máte doma nejaký Mary Kay gélový rúž z minulej kolekcie, a ste s ním spokojné, tak vás určite poteší aj tento, pretože balenie majú rovnako pekné, pôsobí na mňa veľmi luxusne a kvalitne, a musím povedať, že doteraz sa mi nikdy Mary Kay rúže neošúchali ani neodreli. :) K dispozícii je z tohto gélového rúžu ešte mnoho ďalších krásnych odtieňov  ako napríklad Haute Pink alebo Mod Pink, všetky ich nájdete v ich Knihe o kráse (TU), takže si určite vyberie každá z nás. :)

To by bolo o letných novinkách  kozmetiky Mary Kay na teraz všetko, avšak určite sledujte môj blog  a Instagram aj naďalej, pretože týmto produktom sa budem venovať viac, či už v spomínanom líčení, ktoré chystám čoskoro na blog, alebo iba v krátkych postrehoch, ktoré môžete vidieť v Instastories vždy, keď ich práve používam, ako napríklad aj dnes, keď som skúsila prvýkrát novú Mary Kay linku. :) 

Verím, že vás novinky zaujali, že vám moja recenzia a predstavenie produktov pomohli pri výbere, a budem sa tešiť, ak sa podelíte v komentároch o vašu skúsenosť alebo názor na jednotlivé produkty. :)


Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

Majte sa krásne! :)  
 

*Veronika

6 komentárov:

  1. Mary Kay bych strašně ráda vyzkoušela, jejich kosmetika vypadá vždycky obstojně, ale bohužel se k tomu nemám jak dostat :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z fialovej kolekcie je nádherná telová vôňa, krásne vonia!:) A linka vyzerá super:)

    Saja Frey Blog

    Veľká letná giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Produkty vyzerajú veľmi dobre. :) Produkty značky Mary Kay som ešte ale neskúšala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všetky produkty vyzerajú skvele :) Veľmi ma zaujala pigmentácia očných tieňov a rúž

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť