štvrtok, 10. augusta 2017

BEAUTY EVENT: VIP Hodinka krásy s kozmetikou Mary Kay :)

Ahojte :)

Včerajší deň pre mňa začal asi najlepšie ako mohol, pretože som nedávno dostala pozvanie z Mary Kay, na VIP Hodinku krásy, ktorá sa konala v ich nových priestoroch, ktoré som už ale navštívila nedávno na tlačovej konferencii Mary Kay, o ktorej ste si mohli prečítať TU. Preto som ani na sekundu nezaváhala, keď mi prišiel mail s pozvánkou navštíviť ich opäť, a plná očakávaní som sa tešila na včerajšie predpoludnie . :)

 Ak ste sa už niekedy stretli s kozmetikou Mary Kay ( ja dúfam, že áno :) ), tak viete, že spôsob, akým sa dostáva do povedomia žien je ten, že sa môžete zúčastniť tzv. Hodinky krásy s kozmetickou poradkyňou, ktorá vám nielenže ponúkne produkty, ale čo je podstatné, podrobne vám vysvetlí, ako sa starať  o svoju pleť, pomôže vám vyriešiť problémy  napríklad s akné, s mastnou alebo suchou pleťou, a tak ďalej, pretože na toto všetko je vyškolená. 


A keďže včera išlo o VIP Hodinku krásy, zúčastnila som sa jej spolu s ďalšími 6  vybranými beauty blogerkami, s ktorými sme sa už viackrát videli na Mary Kay eventoch, alebo iných blogových akciách ( okrem Dominiky z Candy Grant blogu, ktorú som konečne stretla aj naživo :) ), a určite ich ani vám nebudem musieť špeciálne predstavovať. :) 


V ranných hodinách sme sa stretli v konferenčnej miestnosti  Mary Kay, kde na nás už čakali Katka a Evka z marketingu, a taktiež Danka Pasztorik, jedna z najúspešnejších nezávislých kozmetických poradkýň Mary Kay, ktorá nám počas Hodinky krásy porozprávala zaujímavý príbeh o tom, ako sa dostala k práci  s kozmetikou Mary Kay, predstavila nám niektoré z produktov na starostlivosť  o pleť, ktoré sme si vyskúšali  aj na vlastnej koži, avšak iba na chrbáte ruky (uvidíte na fotkách), pretože každá z nás prišla na event naozaj krásne nalíčená, a keďže sme mali pred sebou ešte celý či už pracovný alebo voľný deň, tak sme si nechceli makeup pokaziť. Nuž, také sme my ženy. :) 


Po naozaj zaujímavom rozprávaní  Danky Pasztorik, ktorá bola nesmierne milá a sympatická, sme sa už len popýtali doplňujúce otázky, popozerali si produkty, hlavne letné novinky Mary Kay, o ktorých ste si u mňa na blogu už mohli prečítať TU, a potom sme sa vrhli do vzájomnej voľnej debaty, ktorá by mohla trvať asi aj do večera, pretože keď sa stretnú ženy a kozmetika, tak je vždy o čom rozprávať. :) 


Navyše, Mary Kay sa o nás opäť krásne postaralo aj skvelým občerstvením, ktoré nás vždy dokáže dostať do kolien! Nádherné nachystané ovocie, sladké makrónky, ovocné košíčky, narodeninová tortička k 20.výročiu Mary Kay na Slovensku, chlebíky s pomazánkou, ovocné šťavy, kávička, ružové vidličky :)...toto všetko naozaj lahodilo nie len oku, ale aj našim hladným bruškám. :) Mary Kay to v pohostení naozaj vie, a vždy sa tam cítim ako doma. :) 


Na záver sme si s kočkami spravili spoločné fotky, čo bol naozaj skvelý nápad, pretože konečne sú tie najlepšie slovenské beauty blogerky pokope...žartujem. :D Avšak veľmi sa tomu teším, pretože takéto stretnutia, kedy môžete spoznať alebo prehodiť viac slov s blogerkami, ktorých články čítate a s ktorými vás spája spoločná vášeň, sú vždy veľmi príjemné. :) A pre mňa sú všetky tieto dievčatá naozaj inšpiráciou, každá jedna! :) 

zľava Betty, ja :), Candy, Lenka, Drew, Danka Pasztorik, Saška, Zuzka :)
  Okolo obeda sme sa pobrali pomaličky domov, avšak nie len tak naprázdno, keďže od Mary Kay  sme dostali krásnu kompletnú výbavu na leto: plážovú tašku, osušku, vrecko na plavky, slnečné okuliare s tým najkrajším púzdrom a krémik a maskaru. :) Toto prekvapenie ma naozaj dostalo, pretože sa mi všetko tak veľmi páči, že hneď dnes som si dala spomínané okuliare von, a tašku a vrecko budem nosiť asi kedykoľvek, nie len na pláž, pretože majú to najkrajšie ružové  vnútro! :) Ďakujem kočky za taký krásny darček. :) 


Myslím, že sme na tejto VIP Hodinke krásy s Katkou, Evkou a Dankou z Mary Kay, a ostatnými babami blogerkami vytvorili naozaj príjemnú pohodovú atmosféru, ja osobne som sa cítila ako vždy na Mary Kay eventoch výborne, a už teraz sa teším na ďalšie stretnutie. :) 

Ďakujem krásne Mary Kay za pozvanie, a všetkým blogerkám za príjemnú spoločnosť. :) 
Som veľmi rada, že som s vami mohla prežiť ďalšie krásne predpoludnie, a že organizujete pre nás takéto skvelé beauty eventy, vďaka ktorým sa môžeme spolu stretnúť. :)


Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

Majte sa krásne! :)  
 

*Veronika

14 komentárov:

  1. Skvelý článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No čo si budeme... skvelo bolo :) Aj ja som vďačná za tieto eventy, keď sa môžme všetky baby spoznať aj mimo virtuálny svet a pokecať o tom, čo nás baví. Podľa mňa nám mohli Evka a Katka nechať kľúče a my by sme tam sedeli a testovali produkty aj do večera :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež mi to príde krátko a najradšej by som tam ostala aj do večera :) ale aspoň sa budeme tešiť na ďalšie stretnutie :)

      Odstrániť
  3. muselo to byť super :) a to jedlo vyzerá geniálne! :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno! :D jedlo bolo hneď po kozmetike stredobodom pozornosti :)

      Odstrániť
  4. No z tohto článku nie je pochýb, že ste si to super užili! :) V Mary Kay sa o blogerky vedia vždy super postarať a dúfam, že sa pri nejakej ďalšej akcii s vami uvidím už aj ja <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Škoda že sa mi nevydarilo prísť :( No verím, že muselo byť úžasne tak ako bolo vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som bola v tom, že prídeš Monika :( škoda...ale určite sa vidíme nabudúce :)

      Odstrániť
  6. Všetko vyzerá skvelo, od produktov až po jedlo! :) Musím už konečne niečo od Mary Kay vyskúšať

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Z článku žiari dobrá energia. :) Skvelý post. :)

    OdpovedaťOdstrániť