utorok 18. júla 2017

Som späť! :) Krátka recenzia na laky na nechty Trend IT UP

Ahojte :)

Po skoro týždeň a pol dlhom oddychu od blogu, som späť s novým článkom, tentokrát o pre nás na Slovensku novej čerstvej značke kozmetiky - Trend IT UP, ktorá sa začala predávať iba nedávno v DMke. :) (Pre tie z vás, ktoré nevedia, prečo som mala takúto pauzu od blogu, tak preto, lebo som bola pár dní v Chorvátsku, a včera som sa zúčastnila nádhernej svadby v prírode, v zámočku Chateau Rúbaň. :) Z týchto krásnych miest môžete vidieť fotky na mojom Instagrame. :) )

Vráťme sa ale k recenzii kozmetiky Trend IT UP. Ešte nedávno som vám ukazovala na Instagrame fotku s mojimi prvými zakúpenými produktami tejto značky, medzi ktorými boli aj tieto dva laky na nechty - Trend IT UP UV Powergel v odtieni 030, a priesvitný lak na nechty Ultra Quick Dry top coat. :) Bola by škoda vám o nich nenapísať, pretože si myslím, že stoja za povšimnutie a vyskúšanie na vlastnej koži, pretože s ohľadom na to, že kozmetika Trend IT UP je jedna z tých lacnejších, tak ponúka skvelú kvalitu produktov, minimálne pri týchto lakoch. :)


Tento lak mi padol vhod v práve najvhodnejšiu chvíľu, pretože som dlho hľadala nejaký pekný nude lak, ktorý by ale nepôsobil mdlo a mŕtvolne, taktiež som nechcela žiaden ružový odtieň, ani hnedý, ale niečo také skôr do siva, niečo zaujímavé. Ženy ma určite pochopia, že nie je nude ako nude. :D

 Rozhodla som sa teda pre tento UV Powergel lak v odtieni 030, ktorý má taký krásny sivo-fialovo-staroružový odtieň, no ťažko ho definovať, a asi aj Trend IT UP si s farbou nevedel rady, keďže odtieň nie je pomenovaný, ale iba očíslovaný. :D Avšak odkedy som si ho kúpila, tak ho používam stále, nalakovala som si s ním aj nechty na nohách aj na rukách, a dokonale to spolu ladí, takáto farba sa vám hodí ku všetkému, a ja presne takéto odtiene milujem a cítim sa v nich asi najlepšie. Navyše keďže pracujem na recepcii, a je pre mňa dôležité mať ruky a nechty pekne upravené, ale aby príliš nekričali, tak je toto pre mňa najlepšia voľba. :)

Čo sa týka výdrže, nemôžem ju hodnotiť na rukách, pretože mám umelé nechty, na ktorých vydrží takmer každý lak dlho a bez poškodenia (až na pár výnimiek). Avšak na nohách mi už drží neskutočne dlho a bez oderov a šúpania, a to dokonca prežil aj more a kamienkové pláže v Chorvátsku. :) Takže výdrž je určite skvelá a jedna z tých lepších. 

Používam dve vrstvy tohto laku, ktorý potom zafixujem ešte priesvitným top coatom Ultra Quick Dry, ktorý má takú gélovejšiu konzistenciu, a vytvorí naozaj krásny lesklý finish a nechty vyzerajú ako zo salónu. :) 


Páči sa mi aj doba schnutia oboch lakov, pretože je veľmi veľmi rýchla, čo sa mne veľmi zíde, pretože nerada čakám, a hneď ako si nechty nalakujem, tak chcem ísť niečo robiť. :D Na nude laku píšu schnutie 2 minúty na dennom svetle, čo teda doteraz nechápem, či to myslia tak, že netreba UV lampu, alebo ako. Dúfam, že som si nekúpila lak do UV lampy, pretože popis je tam iba po nemecky, z čoho som usúdila, že to je klasický lak, ale tak kto vie. :D Každopádne mi pekne zaschol aj bez lampy na dennom svetle, a podľa mňa aj skôr ako za 2 minúty. Pekne sa vrství, vytvára súvislú hladkú vrstvu, nebublinkuje, nepuká, neodiera sa, a ja som s nimi oboma maximálne spokojná, a pri najbližšej návšteve DMky si kúpim určite aj iné odtiene. :) 

Objem lakov: 11ml 
Cena: bohužiaľ si nepamätám presne, ale určite si ju niekde vygooglite, a nebola vôbec vysoká, 
cca okolo 3-5€ 


 Skúsili ste už laky na nechty Trend IT UP? :) Ako ste s nimi spokojné? Ktoré iné produkty tejto značky máte rady? :) Teším sa na všetky Vaše komentáre. :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

  Majte sa krásne! :)  


*Veronika

13 komentárov:

  1. Ja momentálne skúšam jeden z ich klasickej rady a zatiaľ som nadšená :) určite sa pozriem aj na tieto, pretože tá nude farba vyzerá naozaj úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja momentálne skúšam jeden z ich klasickej rady a zatiaľ som nadšená :) určite sa pozriem aj na tieto, pretože tá nude farba vyzerá naozaj úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsou pěkné, ale moc se mi nelíbí tento tvar nehtů, ale to je o vkusu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vitaj späť! <3 Laky na nechty sa mi nesmierne páčia, najmä tie matné a keď sa zbavím svojich zásob tak si určite zakúpim aj tieto :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No akurát som si nedávno jeden kupila v krásnom ružovom žiarivom odtieni a teda pre moje nechty nič výnimočné. Na druhý deň sa mi už končeky olupovali.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkné nehtíky, ted od nich mám taky jeden lak a chci ho zkusit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš krásne nechty!! Ja mám teraz kvôli brigáde neskutočne dolámané a trochu oslabené čiže im dávam lakovú pauzu. Ale keďže táto značka je u nás nová a veľa ľudí si tieto laky chváli tak aj ja som neodolala a už jeden doma mám. Ale ešte som ho neskúšala.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja sa už dlhšie chystám vyskúšať túto značku, no mám strašne veľa iných lakov a nechcem si kupovať ďalší :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. A ja som si ho presne nekúpila kvôli tomu, že nemám doma UV lampu :D inak mám doma asi 3 či 4, čo som dostala od kamošky, plus rúž. Tiež chystám recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásne fotky a nádherný lak, ten Trend it up veruže vie robiť :) ja som si kúpila dva matné, jeden taký bledo modrý a druhý bledo ružovo-fialovo-neviem aký :D a výdrž úžas, kryje skvelo, cena dobrá, ... určite nie sú moje posledné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Som rada že sa stojany objavili už aj u nás, ale zatiaľ som ich ešte nestihla vyskúšať.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já jsem od této značky ještě nic nevyzkoušela, vždycky, když jsem v DM, tak se u stojanu zastavím, ale ještě mě nikdy nic úplně nepřesvědčilo, abych si to koupila :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Značku som zaregistrovala ale zatiaľ nič sa u mňa nenachádza, no lak vyzerá nádherne, som prekvapená. Odtieň úplne top! :)

    OdpovedaťOdstrániť